.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ... عدم شرکت در انتخابات را «‌همراهی با مردم‌» نامیده؛ کدام مردم؟
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی که متوجه شده است، همراهی اخیر ایشان با آمریکا و اسرائیل از نگاه این و آن پنهان نمانده است، به ترفند فرار به جلو متوسل شده ...(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
حمله آمریکایی-انگلیسی به ۱۰ نقطه یمن/ استرالیا، کانادا، هلند و بحرین درحملات مشارکت داشتند/ ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد/ واکنش رسمی ایران/ درخواست عربستان برای خویشتن داری دو طرف ....(خبر)
(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود. وزیر اطلاعات: رسانه‌های تروریستی در امان نخواهند بود
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود.(ادامه)
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند! اروپای مدعی آزادی درباره «حجاب» چه می‌گوید؟
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند!(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم. سردار حاجی‌زاده: در گذشته در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم /دانشجویان نخبه این کشور که با پول این ملت درس می‌خوانند، مدیون این آب و خاک هستند؛ بایستی برای خدمت بمانند / امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم(خبر)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، تصریح کرد: ما می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است، مشکلات را حل کنیم.(ادامه)
شمال نیوز :  حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند .... عقب‌کشیدن ساعت یا عقب‌کشیدن کارمندان؟! + اظهارات یک کارمند بانک در مازندران
شمال نیوز : حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند ....(ادامه)
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است. وام مسکن در گرو وام‌های غیرضروری و خودمانی
برای ساخت مسکن بدون ایجاد تورم، بانک‌ها باید تسهیلات بیشتری به ساخت مسکن تخصیص دهند و از طرفی باید از دیگر تسهیلات غیرضروری و بی اهمیت خودشان بکاهند، اتفاقی که تاکنون مشاهده نشده است.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : کشور هلند اقلیمی شبیه به سه استان شمالی ایران دارد با مساحت کمتر و میزان بارندگی کمتر اما حالا در شمال ایران رودخانه خروشان چالوس و تالاب انزلی خشکیده و بحران آب در گلستان گزارش شده است اما هلند دومین صادرکننده محصولات کشاورزی جهان به شمار می‌آید. آیا کشاورزان ایران را خشکاندند؟/ چرا شمال ایران هلند نشد؟
شمال نیوز : کشور هلند اقلیمی شبیه به سه استان شمالی ایران دارد با مساحت کمتر و میزان بارندگی کمتر اما حالا در شمال ایران رودخانه خروشان چالوس و تالاب انزلی خشکیده و بحران آب در گلستان گزارش شده است اما هلند دومین صادرکننده محصولات کشاورزی جهان به شمار می‌آید.(ادامه)
شمال نیوز : پیرو همین مساله براساس اطلاعات اعلام‌شده از سوی مسئولان بررسی کردیم آیا تعداد دوزهایی که قرار است به کشور وارد شود کفاف متقاضیان تزریق واکسن را خواهد داد یا خیر؟ .... نگرانی‌های سه‌گانه درباره واکسن آنفلوآنزا در روزهای اوج کرونایی
شمال نیوز : پیرو همین مساله براساس اطلاعات اعلام‌شده از سوی مسئولان بررسی کردیم آیا تعداد دوزهایی که قرار است به کشور وارد شود کفاف متقاضیان تزریق واکسن را خواهد داد یا خیر؟ ....(ادامه)
واکسن آنفلوآنزا نایاب شد؛ سهم هر داروخانه ۳ واکسن
واکسن آنفلوآنزا که زمان تزریقش از اواسط شهریور شروع می‌شود در آستانه ورود به پاییز آلوده به کرونا در داروخانه‌های کشور نایاب است.(ادامه)
فاجعه هشتم شهریور؛ بمب‌گذار دفتر نخست‌وزیری که بود و چه شد؟
هشتم شهریور ۱۳۶۰ انفجاری در دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را به شهادت رساند. (ادامه)
دبیرکل اتاق تعاون کشور گفت: یکی از کارهایی که در 6 ماهه دوم امسال به کمک مجلس باید حتما انجام دهیم دستورالعمل‌های ورود تعاونی‌ها به بورس را تسهیل کنیم. دبیرکل اتاق تعاون: دستورالعمل‌های ورود تعاونی‌ها به بورس تسهیل شود
دبیرکل اتاق تعاون کشور گفت: یکی از کارهایی که در 6 ماهه دوم امسال به کمک مجلس باید حتما انجام دهیم دستورالعمل‌های ورود تعاونی‌ها به بورس را تسهیل کنیم.(ادامه)
نانوا کناری:ظرفیت های اشتغال مازندران از بین رفت/صادرات خاویار دریایی نداریم
نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه ظرفیت‌های اشتغال در مازندران خالی و از بین رفته است، شناسایی این پتانسیل‌ها را ضروری دانست.(ادامه)
سخنی با رئیس قوه قضائیه(ديدگاه)
(ادامه)
گروه تروریستی الاحوازیه چیست و چه سابقه‌ای دارد؟
در چهل سال گذشته، در همه بحران‌هایی که در مناطق مختلف عرب نشین ایران به وقوع پیوست، ریشه‌های این گروه وجود داشته و نقش آفرینی کرده اند. حتی در انفجار و عملیات تروریستی سال‌های اخیر در اهواز، نقش «گروه الحوازیه» که همان «جبهه خلق عرب» است و نام خود را از جبهه خلق عرب به الحوازیه تغییر داده، کاملا آشکار است. (ادامه)
کیف انگلیسی و دستکش آمریکایی از یک سنخ اند،هنر هر دوی آنها این است که بر حسب شرایط زمان و مکان جابجا میشوند! یا در یک جبهه و هماهنگ هم عمل میکنند و یا دو لبه ی یک قیچی اند! زنده یاد سید ضیاء الدین دری کارگردان متعهد و انقلابی در کیف انگلیسی و دستکش آمریکایی دو لبه ی یک قیچی!؟
کیف انگلیسی و دستکش آمریکایی از یک سنخ اند،هنر هر دوی آنها این است که بر حسب شرایط زمان و مکان جابجا میشوند! یا در یک جبهه و هماهنگ هم عمل میکنند و یا دو لبه ی یک قیچی اند! زنده یاد سید ضیاء الدین دری کارگردان متعهد و انقلابی در (ادامه)
واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی مازندران دومین فرآورده‌های گوشتی خاورمیانه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید. دومین واحد فرآورده‌های گوشتی خاورمیانه افتتاح شد
واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی مازندران دومین فرآورده‌های گوشتی خاورمیانه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.(ادامه)
محسن رضایی گفت: اقتصاد ایران بدون یک نهضت اجتماعی – اقتصادی موفق و شکوفا نمی‌شود و اقتصاد باید به عزمی عمومی تبدیل شود. اقتصاد ایران بدون یک نهضت اجتماعی – اقتصادی موفق و شکوفا نمی‌شود / برخی به‌ اشتباه وارد حکومت شده‌اند
محسن رضایی گفت: اقتصاد ایران بدون یک نهضت اجتماعی – اقتصادی موفق و شکوفا نمی‌شود و اقتصاد باید به عزمی عمومی تبدیل شود.(ادامه)
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: رییس جمهوری در نامه ای به هیات رییسه مجلس منصور غلامی را به عنوان وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رضا اردکانیان را به عنوان وزیر نیرو پیشنهاد کرد.

رییس جمهوری وزیران پیشنهادی نیرو و علوم را معرفی کرد(خبر)
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: رییس جمهوری در نامه ای به هیات رییسه مجلس منصور غلامی را به عنوان وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رضا اردکانیان را به عنوان وزیر نیرو پیشنهاد کرد. (ادامه)
گزینه قطعی وزارت نیرو اعلام شد
صندلی یکی از دو وزارتخانه‌ای که از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون با سرپرست اداره شده، قرار است درنهایت پس از بررسی گزینه‌های متعدد به "رضا اردکانیان" به‌عنوان گزینه نهایی وزارت نیرو برسد.(ادامه)
شمال نیوز : جایی مانند مرکز تخلیه زباله آمل که در بالادست محل احداث سد هراز واقع شده است، برای پاک‌سازی کامل حداقل به صد سال زمان نیاز دارد. این بخشی از گفته‌های محمدجعفر طاهرزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه بوراس سوئد و مسئول مرکز بازیافت منابع این دانشگاه است. خروجی «سد هراز» فاضلاب خواهد بود
شمال نیوز : جایی مانند مرکز تخلیه زباله آمل که در بالادست محل احداث سد هراز واقع شده است، برای پاک‌سازی کامل حداقل به صد سال زمان نیاز دارد. این بخشی از گفته‌های محمدجعفر طاهرزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه بوراس سوئد و مسئول مرکز بازیافت منابع این دانشگاه است. (ادامه)
شمال نیوز: رای «دکتر» از روحانی بیشتر بود اما انصراف داد! / تصمیم دارم یک مدت از فضای سیاسی دور باشم! / با اینکه می دانستم اگر برای شورای شهر بیایم، رای خوبی می آورم، نیامدم / پدرم در مجلس سکوت کرده، چون نفر دویستم است

فرزند عارف: رای بابا از روحانی بیشتر بود | پدرم در مجلس سکوت کرده، چون نفر دویستم است!
شمال نیوز: رای «دکتر» از روحانی بیشتر بود اما انصراف داد! / تصمیم دارم یک مدت از فضای سیاسی دور باشم! / با اینکه می دانستم اگر برای شورای شهر بیایم، رای خوبی می آورم، نیامدم / پدرم در مجلس سکوت کرده، چون نفر دویستم است (ادامه)
سال ۹۶ چه خواهد شد؟
صادق‌زیباکلام ضمن پیش‌بینی وضعیت خاورمیانه، اروپا، آمریکا و ترامپ معتقد است که سال بعد سال اقتصاد بهتر خواهد بود. (ادامه)
شمال نیوز: جمعی از اساتید محیط زیست کشور با انتشار اعلامیه ای مشترک مخالفت خود را با طرح انتقال آب از دریای خزر به سمنان اعلام کردند.
آب خزر را به سمنان نیاورید
شمال نیوز: جمعی از اساتید محیط زیست کشور با انتشار اعلامیه ای مشترک مخالفت خود را با طرح انتقال آب از دریای خزر به سمنان اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز: یکی از پرحاشیه ترین این وعده ها در همین مازندران را بتوان وعده ی فرودگاه سازی در آمل دانست، آن هم در حالی که مدیران پیشین و فعلی شرکت فرودگاه ها بارها اعلام کرده اند که از کل فرودگاه های کشور فقط تعداد اندکی قادر به تامین هزینه های جاری خود هستند و از نظر کارشناسی هم .... وعده ندهید؛ به فکر 400 هزار جوان بیکار مازندرانی باشید !
شمال نیوز: یکی از پرحاشیه ترین این وعده ها در همین مازندران را بتوان وعده ی فرودگاه سازی در آمل دانست، آن هم در حالی که مدیران پیشین و فعلی شرکت فرودگاه ها بارها اعلام کرده اند که از کل فرودگاه های کشور فقط تعداد اندکی قادر به تامین هزینه های جاری خود هستند و از نظر کارشناسی هم ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.